Jag har blivit farmor och Christer friggofarfar till en underbar lite flicka.
Grattis Emil och Rebecka.
Nellie Nova Angelina
Född 2009-07-02
Livet, i allmänhet, att leva, i synnerhet
Född 2009-07-02
Är det för högt så tar vi ett tag på mitten. Kanske nedersta delen till ved?
En fadders ed
Som ärad tant och fadder lovar jag dig
Sven Georg Josef Leonard
Bistå dig genom hela livet, i glädje och sorg
Med erfarenhet och ironi, lek och bus
och allt som din mor och far har glömt,
göra guldkant på livet
Bländare och slutattider. Svårt att komma ihåg när de är överförda till datorn.
Ha en god fortsättning på 2009 och hoppas era löften går i lås